close

Whitney~ Thank you for your beautiful voice and songs.


This one is my favorite~It reminds me how loveable I am...


I believe that children are our future我相信孩子們是我們的未來
Teach them well and let them lead the way
他們教好,讓他們可以獨立自主的過生活
Show them all the beauty they possess inside
他們用心體驗世間上的美麗事物
Give them a sense of pride to make it easier培養他們的自尊心
Let the children's laughter remind us how we used to be
讓孩子們的笑聲, 提醒著我們也是這樣走過來的

Everybody searching for a hero
每個人都在尋找著英雄
People need someone to look up to
因為大家需要一位可以被尊敬學習的榜樣
I never found anyone to fulfill my needs
我從未曾找到這樣的人
A lonely place to be
我領悟到人註定是要孤單寂寞的
So I learned to depend on me
所以我學會了依靠我自己

I decided long ago
很久以前,我就決定了
Never to walk in anyone's shadows
絕不依靠別人, 要靠自己的力量站起來


If I fail, if I succeed  At least I will live as I believe不論最後是成功或者失敗,至少我是活在自己的信念下
No matter what they take from me
也許有人可以拿走我所擁有的一切
They can't take away my dignity
但絕對沒有人能夠傷害我的尊嚴

Chorus:
Because the greatest love of all
Is happening to me
因為我感受到了至高無上的愛
I found the greatest love of all
Inside of me
我在心裡面找到了這份至高無上的愛
The greatest love of all
Is easy to achieve
很容易做到的
Learning to love yourself
It is the greatest love of all
那就是學著愛你自己 這就是最偉大的愛


And if by chance, that special place
That you've been dreaming of

Leads you to a lonely place如果有一天,你發現心中一直夢想的天堂, 竟然是個孤單寂寞的地方

Find your strength in love
請相信愛會給你力量


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Angel 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()