close

阿嘟~


今天是沒有你在的第二個聖誕節~~


姊以前都不太唱歌給你聽,對不起!


讓姊彌補一下,姊發現了一個很好聽的合唱團,唱搖籃曲很有味道,我想送給你聽


這一個是學院風版~~由On the Rocks 唱的 A cappella版



這一個也是On the Rocks唱的~優雅正經版



阿嘟~你最喜歡姊抱著你...姊也最喜歡抱著你~其實,常常是你安慰姊...在姊心情差的時候


現在你不在姊身邊了


都沒有人安慰姊了--姊很想念只有你懂我的感覺


希望你在那裏,能夠友人安慰你...當你想念姊的時候!


還有...不要跟姊一樣愛哭...要知道你已經回到生命源頭的家,要喜樂!


有一天,我們會團聚的


 



 


 





很平靜很舒服...




這幾天,常常坐在客廳,想起以前抱著你,像抱娃娃一樣抱你~搖搖搖~


而你總是很信任的仰躺在我的兩隻手掌上


是如此的信任我不會讓你掉下來受傷,是如此陶醉在我特別疼你的方式~


姊想跟你說那時來不及跟你說的話:


「嘟啊~睡睡了...好好休息


再也不用擔心姊會不見了


因為你就安息在我的心裡


你是我,我是你;你是我的一部分,我是你的一部分


嘟啊~你夢到什麼啦?!到時候見面的時候要記得告訴我


我猜,一定是夢到出去玩或是吃肉肉或是姊一直親你...


睡睡啦...姊會一直跟你在一起,不用怕


睡醒再一起玩~晚安


姊最愛誰?~姊最最最愛你」




Goodnight, my angel
Time to close your eyes
And save these questions for another day
I think I know what you’ve been asking me
I think you know what I’ve been trying to say
I promised I would never leave you
And you should always know
Wherever you may go
No matter where you are
I never will be far away


Goodnight, my angel
Now it’s time to sleep
And still so many things I want to say
Remember all the songs you sang for me
When we went sailing on an emerald bay
And like a boat out on the ocean
I’m rocking you to sleep
The water’s dark
And deep inside this ancient heart
You’ll always be a part of me


Goodnight, my angel
Now it’s time to dream
And dream how wonderful your life will be
Someday your child may cry
And if you sing this lullabye
Then in your heart
There will always be a part of me


Someday we’ll all be gone
But lullabyes go on and on…
They never die
That’s how you
And i
Will be

arrow
arrow
    全站熱搜

    Angel 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()